Kupu-Kupu menangkap CAHAYA

Tuesday, February 10, 2009
Hohoho........suatu malam yang bosan terdapat lak idea giler tuk tangkap gambo cahaya kereta pada malam hari. Mula-mula malu gak orang tengok kita cam giler jer tangkap gambo tepi jalan (nasib baik ade 2 lagi orang giler). Namun dengan ketabahan diri dan sanubari baru ler terasa puas melihat hasil yang berjaya kami tangkap. Payah oooooo. 


Nampak jer cam gambo entah ape ntah tapi tu lampu kereta tu. Nasib baik ler tak gego tangan kalo tak, tak lawa gambo aku. Hehehe.




Dua gambo ni kami tangkap kat atas jejantas dekat Caltex Gelugor. Huh pukul 1 pagi ooo tangkap gambo. Huhuhu..... siap diserang oleh angkatan tentera nyamuk. Tu baru nyamuk, ade gak orang lalu lalang tanye kami, "Bang, gambo kami tak ambik ker?" Huh, banyak sungguh dugaan. Thanx kepada sahabatku yang sama giler denganku, walaupon masih novis lagi aku terasa diri puas sebagai seorang jurugambo bebas sejati

3 sarang:

Mr_Paan said...

kahkahkah....pastu awal pagi bagun sume muke dh sebam...mata merah...y plg tersiksa aku la...nk kene drive >100km...aiseyh~

arif_asan said...

lawa siut gmbo...ish2 mcm pro la hg ni

The Exquisite Instigator said...

Hoho. Kutu Embun~

Post a Comment