Mungkin Langit Lebih Biru

Thursday, March 5, 2009
Ho3x.... praktikum dah start so bz skt ngan hal2 di skolah. Namun kdg2 ade gak masa2 terluang tuk mencari kedamaian. Damai ler sangat. Sebenarnye x de plan pon tuk buat projek shooting, just teman asan beli tripod yg canggih tuh.(hahaha) Tetibe jer asan ade ushar satu port baek punye tuk tangkap pemandangan yg berlatarkan langit biru. Boleh thn asan cr port walaupon kena thn bau yg krg menyenangkan. Di sini ingin aku share pic yg kami shoot ari tuh kat jeti kecil somewhere tepi lebuhraya dlam pulau. Credit to mr asan coz bawa cam Canon S5 tuk shoot (dy jer yg bawa cam pon). Layan.....

    Tgh layan keindahan ciptaan tuhan.....cuma thn bau jer.He3x


          Lihat lah dunia....

                                                        Perosak gambo....aku ler (he3x)

                              Berangan di jeti......pikir masa depan tuh.



 Jadi model tuk asan jer kami ni.....asan cepat sikit shoot tuh kami panas nih.


Haaaaa....kalo nak tau yg depan tu ler tuan empunye cam yg take pic ni. (asan ade org nak tau, hahaha)



4 sarang:

arif_asan said...

lawanye....ish org yg tgkap tu mmg power la.
keep it up!!
credit to my beloved Canon S5IS hehe...

Ilyana Fauzy said...

Hoho. bru amek dh upload. bgos2. dh la msok blog skali ngn ur fren :) huhu. troskan usaha mnangkap pic2 yg mnarik. especially wen sunrise n sunset ;)

Mr_Paan said...

seb baik aku xbwk aku punye gear...aiseyh...

arif_asan said...

eh mane gmbr sunrise yg hg tgkap aritu???
aku dgr hg tgkap gmbr sunrise tu dlm blk je...power siut..

Post a Comment