Lady in the smoke

Wednesday, September 23, 2009


Setelah lama aku berusaha mengedit gambo tretchan....akhirnyer aku br berpuas ati untuk dipapar utuk tontonan umum. Diharap agar tuan punyer diri berpuas ati yek. Btw selamat ari raya tretchan. Kalo x puas ati, minta maaf ler saya bdk br belajar..

9 sarang:

ballpenmerah said...

style lah editing nie

Ilyana Fauzy said...

My last comment kat ur blog :)

Btw, I like this editing :)

Tc~

athirah mohamed~ said...

ekeke~

editing dah lawa tp muka ak je garang sket padehal ak sangat baek ape.. kahkah~

aneway, selamat ari raye tun..
may ALLAH SWT bless :)

neohalis said...

thanx muiz n cik TEI

tret: hahaha...mmg ko grg...tu aku wat asap bg ko jd sorg yg ayu dsukai ramai..

asyraq abdullah said...

haha mcm jin ar ko tret..

athirah mohamed~ said...

tun: ceh tu asap kemenyan.. mane org suke kemenyan hehe :P

roq: blah ah lu.. jeles :P
kalu ak jin, mlm ni ak g kacau mmpi hang roq weh harhar :D

snappshooter said...

nice2..
aku pun dok follow beberapa tutorial yg guna smoke n liquify ni..
good job bro..
http://snappshooter.fotopages.com
http://blogkutuk.blogspot.com

aMieR_oDEn said...

boleh tahan...menarik untuk tatapan umum..hehhe.berusaha lebih keras lagi...

neohalis said...

thanx snappshooter n amier....saya masih dlm pembelajaran n akan come up something new ag...tunggu!!!!

Post a Comment