syoknyer raya @ n9

Monday, October 5, 2009
Setahun menghilang...sekarang menjelma....Selamat hari raya!!!!

Setelah lama aku bergelut dgn kerja yg melambak..sempat gak aku post gamba raya tuk tahun nih. Btw..tahun ni aku beraya kat negeri yg x cukup sepuluh..maklumler ayah keje hari raya..tp aku x sedih pon sbb member aku rasanyer ag ramai dlm jajahan nih...hehehe. Tahun ni raya aku agk meriah coz aku dpt jumpa kwn lama aku especially form 5 saujana....hampir satu kelas dtg rumah aku...nasib baik x roboh rumah hamba... hahaha
Semoga kita dpt berjumpa di lain kali dgn wajah berbeza....kereta baru, bini @suami baru, ini baru raya..hahaha


tuan punyer camera nak masok gak...hahaha

brposing dlm kereta br pojie...sentra tuh!!!

brposing ngan are-nif...byk tol brubah bdk nih

kat depan rumah pojie...msh ceria dlm gambo walau byk kuih ditelan...hahah

rumah saila...byknyer kuih...opss!! hahaha

rumah ku...syurga ku...huh nasib baik mak aku x pengsan...ramai nyer...hahaha

0 sarang:

Post a Comment