Syoknyer raya @ SK Balik Pulau

Monday, October 5, 2009
15 kelas.....15 buat kuih raya.....5 buat sate...5 buat mee grg...1 buat nasi ayam...1 buat laksa....byk ag aku x sempat ronda....SK Balik Pulau syurga makan!!!!!!

Ho3x...meriahnyer sambutan raya kat skolah ni....satu sekolah buat rumah terbuka...bayangkan aku dpt mkn mcm2 dalam satu hari...hahaha
terima kasih kepada guru2 kelas dan murid2 yg mengadakan kelas terbuka ni...len kali jemput lg...(jamuan akhir tahun pon cam ni gak....wow!)


2 Ibrahim(aku ajar math klas nih) kata kuih kami mmg sedap!


bersedia untuk membaham sate....tu baru permulaan..hahaha


5 Adam buat sate n mee grg...mmg sedap!!!

3 Yusuf (aku ajar sains) brgembira d hari raya ke 14...hahaha


gamba kek coklat jer aku ambik....sbb yg len aku dah sapu..hehehe

2 sarang:

burt said...

perghhh bestnya teringat masa kecik dulu time sekolah...tapi skang da advance ada sate lak lagi tu

aMieR_oDEn said...

ooo..mbah! makan x ajak aku...sian aku, xde open class pon...open house ade la...hahha..selamat hariraya..hehhe

Post a Comment