Hinggap di 'Serambi Mekah'

Saturday, May 2, 2009
Ho3x, lama x post blog atas sebab2 tertentu. Jus nak share ckit gambo yg ku captured kat negeri Kelantan cuti lalu. Ni 1st time aku jejak negeri nih. Apa yang boley aku ckp bab makanan ialah kalo bab kuih manis mmg bes tp kalo kari bek cr kat penang. Shopping?? Ok ler coz kat KB mahal gak, nak murah kena rantau panjang. Jom layann....

Note: gambo captured by are-lis n edit by arjuna. (2 gambo bwh ni jer, aku ni bab edit slow ckit)
 



Ho3x, lawa giler arjuna edit cam kad hallmark lak.



Gambo pakcik aku, ni je yg aku dpt take ngan lawa sori ler ayah n mak.



Ho3x, camni je dyorg jual ikan idup. Tgk bang jgn x tgk


Ni gambo family beso aku, ni kira 1st time gak kumpul ramai2 kat open area. Steady nek!


2 sarang:

Ilyana Fauzy said...

huhu. pic ym :)

Arjuna said...

yezzaa......teruskan berkarya..bro..bykkn praktikal tuk kemajuan..

Post a Comment